آیا ممکن است به از دیالیز برای بیمار از شر کسی آن را گرفته یک ماه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به از دیالیز برای بیمار از شر کسی آن را گرفته یک ماه

آیا ممکن است برای خلاص شدن از شر دیالیز برای بیمار است که یک ماه آن را گرفته اند؟ همانطور که همه ما می دانیم که کلیه مهم ترین عضو دفعی است که از تعداد زیادی از خون مویرگ ها تشکیل شده است. در همین حال، یک عضو با حساسیت بسیار قوی است، پس از آن دارای میل ترکیبی قوی برای پیچیده ایمنی. هنگامی که کلیه اشتباه می رود، تابع خود را به پایین به تدریج می رود. پس از آن، دیالیز در خواست می شود برای کمک به کلیه ها به کار.
چرا عملکرد کلیه پایین می رود؟
با توجه به سلول های کلیه در حالت هیپوکسیک ایسکمیک هستند و می توانند توابع مربوطه خود را، که منجر به بسیاری از مواد مضر ذخیره سازی در خون بیمار انجام نمی شود. با سموم بسیاری در خون بیمار، نه تنها خود، بلکه کلیه اندام های دیگر خود خواهد شد به تدریج آسیب دیده است.
آیا ممکن است برای خلاص شدن از شر دیالیز برای بیمار است که یک ماه آن را گرفته اند؟
به رک و پوست کنده، بیمار که فقط دیالیز را یک ماه، آنها هنوز هم شانس برای خلاص شدن از دیالیز داشته باشد. به خصوص، برای بیماران مبتلا به ادرار در حد طبیعی و بدون هیچ نشانه آشکاری و جدی در بدن شما.
به طور کلی، دیگر بیماران به دیالیز، پایین تر عملکرد کلیه خود خواهد بود. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه اگر شما در حال انجام دیالیز در حال حاضر، شما بهتر است بهترین خود را سعی کنید از آن موقع خلاص شوید.
چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید؟
همانطور که برای درمان، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما. این نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی است. با کمک از این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس به یک زندگی بهتر بدون دیالیز است. برای بیمارانی که دیالیز گرفته اند که آنها هنوز هم می تواند یک شانس برای دریافت از آن به عنوان عملکرد کلیه خود را بهبود خلاص شدن از شر.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: